Lato, lato wszędzie :)






W Anglii zrobiło nam się lato, więc to idealny czas na basen ogrodowy. Basen ogrodowy to świetna rozrywka dla dzieci podczas ciepłych wakacyjnych dni. Dzieciaki miały ogromną radość z pluskania się w wodzie bez potrzeby wyjazdu nad morze czy jezioro. W takim basenie możemy się oderwać od trosk, oddać relaksowi po pracy albo zapewnić sobie weekendowy wypoczynek. W piękną pogodę nic nas nie goni na zatłoczone kąpieliska :) Jak dla mnie to świetna forma osobistej strefy relaksu. Już sam fakt przebywania w wodzie obniża ciśnienie krwi i pomaga pozbyć się stresu.  W naszym basenie zmieszczę się nawet ja! Dzieci kochają zabawę w wodzie, więc taki dmuchany basen to raj na ziemi :P Mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec lata w UK i będzię więcej okazji do tak świetnej zabawy (in szaa Allah)




















Komentarze

  1. Masha’Allah <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak basen w ogrodku, tez wystawilam dzieciakom w weekend 😎☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mała rzecz, a jak cieszy! (alhamdulillah) 👌😊

      Usuń
  3. Moi tez uwielbiaja basen w ogrodku 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Sama bym chciala taki basen 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda, doceniam bardzo, że go mam (alhamdulillah) 😎☀️🏖🦀🏝

      Usuń
  6. Masha Allah jakie dzieciaki juz masz duze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny basen :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda nam sie wakacyjna zrobila 😎 Nastepny weekend tez ma byc ladny i sloneczny insha’Allah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy sporo planów na ten weekend, więc in szaa Allah mam nadzięję na pogodę 😎☀️

      Usuń
  9. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty