Tylko trzy miesiące do ramadanu 2017/1438



Całkiem niedawno zadałam sobię sprawę, że do ramadanu pozostały już tylko trzy miesiące. Wciąż trudno mi uwierzyć, że czas tak szybko mija...Już wiem, że w tym roku spędzimy go bez mojej mamy, która nie będzie miała w tym czasie urlopu. Bardzo mnie to zasmuciło, ponieważ od kilku lat świętowalismy wspólnie Eid al Fitr. Nasz ramadanowy grafik zapowiada się wyjątkowo „busy” ze względu na nasze prace i liczne domowe obowiązki. Mam nadzieję, że nie zabraknie czasu na to, co najważniejsze, czyli czytanie Qur’anu i zdobywanie wiedzy o tym wyjątkowym miesiącu (in szaa Allah). W planach mamy też lepsze zobaczenie Londynu, ponieważ bliska rodzina męża przeprowadza się do Anglii. Myślę, że to będzie wyjątkowy czas pod każdym względem! 








Metamorfoza okrągłego stolika 


W ramach małych remontów i przygotowania domu na ramadan przemalowałam nieużywany od dłuższego czasu stolik. Użyłam do tego niesamowitej farby kredowej Annie Sloan w kolorze Old White. Z całkiem niepozornego drewnianego stolika, wyszedł całkiem stylowy mebel pasujący do kominka (alhamdulillah). Używając tej farby nie musiałam szlifować stolika, jednak starcie papierem ściernym popękanego lakieru ułatwiło malowanie. Pomalowany stolik utrwaliłam woskiem (soft wax). 







Tak wyglądał stolik kiedy został kupiony. Na zdjęciu Little Lady - trochę młodsza od Prezesa ;)


Stolik szlifowałam papierem ściernym 180 


Po malowaniu :)


W białej wersji stolik zdecydowanie lepiej pasuję w salonie 


Farby Annie Sloan pozwalają uzyskać zachwycające efekty 


Nie mogło zabraknąć moich ostatnio ulubionych złotych dodatków


Świetne krycie farby już po dwóch malowaniach :)

Komentarze

  1. Kobieta orkiestra! Malarz, stolarz, psycholog, matka, nauczycielka. Kiedy ty masz czas to ogarnac? :D Podziwiam bo malo jest osob tak dobrze zorganizowanych majac tyle dzieci i obowiazkow :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana aż się zawstydziłam, dziękuję!! Staram się jak mogę ogarniać różne obowiazki. Oczywiście nie zawsze się to udaje 😉

      Usuń
  2. Juz tylko trzy miesiace do Ramadanu :-0 Dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trudno uwierzyć! Warto już zaczać przygotowania do tego wyjatkowego miesiaca in szaa Allah 💚

      Usuń
  3. MashAllah pieknie pomalowany stolik, pierwszy raz widze te farby. Czas pedzi jak szalony dopiero co bylismy na ostatni Ramadan w Pakistanie. Bardzo mi sie podoba serwetka gdzie ja Siostro kupilas? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę uwierzyć, że mineło już prawie 8 miesięcy od naszego pobytu w Indiach! Czas pędzi jak szalony...subhana Allah...Jest to również jeden ze znaków końca świata...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, stolik profesjonalnie pomalowany. Ostatnio lakierowalam komode z surowego drewna i wymienilam knobsy na krysztalowe. Takie palacowe klimaty hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam chrapkę na kryształowe gałki w komodach 😍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty