Zima, zima i jeszcze raz zima! :)





Od dobrych kilku tygodni trzymają się mnie choroby, stąd moja mała aktywność na blogu. Dawno nie zdarzyło mi się brzydko mówiąc tak olać bloga. Wprawdzie blog to dla mnie rozrywka i pasja, nie traktuje go jako obowiązku, jednak nie ładnie tak zniknąć czytelnikom. Bardzo wam dziękuję za wiadomości, w których zwaracaliście mi uwagę na brak nowych wpisów ;) Jest to dla mnie bardzo miłe, bo pokazuję, że naprawdę lubicie tu zaglądać (alhamdulillah). Nowy wpis znów zimowy, bo w tym roku mamy za oknami śnieżny armagedon. Zima z duża ilością śniegu odwiedza nas w prawie każdy weekend (masha Allah). Dzieciaki mają ogromną radość, ale mnie już brakuje wczesnej angielskiej wiosny. Rok temu w tym samym czasie piłam już kawę w ogrodzie wystawiając twarz na ciepłe promienie słońca...Zima trzyma mocno, jest biało i nawet mroźno...Nie sądziłam, że to napiszę ale czuję się już nią trochę zmęczona. Podobno Anglików dopadł w tym roku wintertime sadness więc trudno dogodzić, bo jak zimy nie było to też niedobrze. Cieszymy się tą nietypową zimą w Anglii, ale z niecierpliwością czekamy już na wiosnę (in szaa Allah). 



Śnieg padał już od rana :)


Druga połowa marca a zima w pełni! :D


Lodowe sople :)


Wiosenne tenisówki w szafie za to na czasie śniegowce :P


Nie ma jak zabawa na śnieżki :)


Zimowa okolica 


Biało - zielono :)


Takie schody to wyzwanie! :D


Pani Zima :D


Zimowy samochód:D


W drodze do parku 


Śnieżna róża :)


Kawusia! :P


Taką mamy wiosnę tej zimy! :D


Na placu zabaw żadna pogoda nie przeszkadza w dobrej zabawie :)


:)


Zabawy na śniegu


Prezes ciągnie starszą siostrę na sankach :D


Kto powiedział, że w 3 osoby nie da się jeździć na sankach? :D


Biegi po śniegu :D



Biało i pięknie (masha Allah), ale brakuje już wiosny...


Taka zima w Anglii to coś niezwykłego, co zdarza się raz na kilka lat (alhamdulillah)


Odcisk wielkiej stopy :P 


Zabraliśmy wiosnę do domu :D


Małej S chyba brakuje ciepła i słońca, bo po powrocie ze spaceru narysowała flagę Indii :)


Komentarze

  1. W Polsce zima też mocno trzyma i nie zapowiada się prawdziwa wiosna na Wielkanoc :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też zimowo - już trzeci raz w tym roku spadło tak dużo śniegu! ❄️⛄️ Jak na Anglię to sytuacja wyjątkowa...Czekam już jednak na wiosnę i żonkile! 😍🌷🌺🌸

      Usuń
  2. Czasami trzeba zniknac :) A zdjecia jak zwykle fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie zimy w Uk i mam nadzieje ze juz sniegu nie bedzie bo drogi to tragedia i nie mozna spokojnie jezdzic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Anglii zima ze śniegiem to stan wyjątkowy! 😝 Dzieci się ciszą, ale mam nadzieję że to już koniec zimy 😉❄️Wiosna, przynajmniej ta w kalendarzu, zbliża się wielkimi krokami. 21 marca, czyli jutro będzie pierwszy dzień wiosny 2018 roku in szaa Allah 🌸🌺🌷🌼💐

      Usuń
  4. Duzo zdrowka! Wlasnie myslalam czemu cie na blogu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barak Allahu feeki, dziękuję! ❤️ Jak Bóg da skończą się choroby i przyjdzie wiosna! 🌺🌷🌸🌼💐

      Usuń
  5. Wolę taką zimę niż deszcz i plusowe temperatury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale jutro pierwszy dzień wiosny i zimy już wystarczy! 😂🌸🌷🌺💐

      Usuń
  6. U nas w dziś w Ankarze cieplutko i wiosennie 17 C i byłam z młodszymi dziecmi w parki 😍 maşallah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Masha Allah my też czekamy na taką wiosnę! 😍🌺🌸🌷💐

      Usuń
  7. To sie w tym roku nachorowalas, zdroweczka i wiecej wpisow na blogu poprosze 😊 Wysylam duzo ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barak Allahu feeki ❤️ Każda choroba to błogosławieństwo, ale mam nadzieję że na razie koniec chorowania in szaa Allah. A słoneczko się bardzo przyda, bo właśnie się nam schowało pod ciemnymi chmurami...😩

      Usuń
    2. A dzis cudna pogoda ze sloneczkiem, tylko mrozno od rana ☺️

      Usuń
    3. U nas dziś też fajna pogoda ze słoneczkiem ☀️ Alhamdulillah 😊

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W ramadanie to dla mnie wielka trundość zacząć dzień bez kawy, ale to się nazywa walka z własnymi słabościami 😉💪

      Usuń
  9. W Pakistanie mamy teraz dobra pogode troche ponad 20 C wiec wiosne juz mamy, ale tesknimy za sniegiem ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś na Kerali (Indie) 32 C😍 Takiego mi teraz ciepła potrzeba ❤️☀️😎

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty