Pada, pada śnieg! :)


Zima, zima, zima, pada, pada śnieg. Jadę, jade w świat sankami (...) słowa znanej piosenki dla dzieci można było, dziś zanucić żyjąc w Anglii :) Pierwszy raz od kiedy tu mieszkamy (alhamdulillah prawie trzy lata) spadło trochę śniegu, który pokrył dachy domów i ulice – Masha Allah :) Radość córek była ogromna, żeby chociaż trochę poczuć zimową aurę musiałyśmy wyjść już o godzinie dziewiątej rano! Najmłodszy domownik smacznie spał pod opieką Opapy, a myśmy ruszyły na organoleptyczne badanie śniegu. Nie udało się ulepić bałwana, ale możliwość zobaczenia śniegu była ogromnym przeżyciem. Moja młodsza córka pierwszy raz widziała aż tyle śniegu (całe 2 centymetry:P). Przebywając w Polsce nawet nie zauważałam takiej ilości śniegu. W Anglii jest radość, że wogóle pada! Jak to mówią: „punkt widzenia żależy od miejsca siedzenia". Moje córki już wiedzą, że śnieg jest zimny, biały a jak jest go więcej to można ulepić bałwana. Mam nadzieję, że kiedyś będą mogły pojeździć na sankach (in szaa Allah). Tylko dzieci potrafią cieszyć się ze zwykłych rzeczy, na które dorośli przestali zwracać już uwagę...Dziś widząc szczęście córek mogłam poczuć się znów jak dziecko, które cieszy się z wirujących białych płatków – alhamdulillah :)  

Zimowa okolica :)  


Ślady na śniegu! :) 

Zasypane! :)

Nawet odrobina śniegu sprawiła ogromną radość! :)

Zimowa przyroda :)

Mamo, mamo! lód jak we "Frozen" :) 

Hmmm...no więc jaki jest ten śnieg?

Biały i zimny! :D

Rysunki na śniegu 

Młodsza córcia też rysowała! Masha Allah 

W domu starsza córcia narysowała siebie z siostra, bałwana i mamę :D
Masha Allah moje córcie zawsze się tak razem trzymają - oby tak zostało! Ameen :)

Komentarze

  1. U nas na Times Square sniegu nasypalo! Radosc dla dzieciakow. Juz wysylamy do Angii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w wiadomościach jak was zasypało! Prawdziwa zła zima! Mam nadzieję, że wszystko u was dobrze! Trzymajcie sie ciepło!

      Usuń
  2. Proszę o śnieg do nas! Biorę każda ilość! :) życze miłego popołudnia - u nas już wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty