Mamy roczek! :)


Dziś mija rok od kiedy pojawił się pierwszy wpis na blogu :) Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom za jego odwiedzanie i regularne czytanie. Najwięcej was podczytuje moje wypociny z dalekiej Ameryki, całkiem bliskiej Anglii i mojej kochanej Polski. Nie spodziewałam się, że zyskam tyle nowych doświadczeń zakładając bloga. Dostałam przez ten czas Kochani bardzo dużo mailów, które jeszcze bardziej zachęcały mnie do pisania (alhamdulillah). Bardzo się cieszę, że na moją stronę zaglądają nie tylko muzułmanie. Wiele osób interesuje się islamem w pozytywnym sensie, co jest miodem na moje serce! Bardzo miło wspominam mail, w który jedna Pani napisała „jak widzę muzułmanka to zywczajna mama, która poświęca każdą wolna chwile na naukę i wychowanie swoich dzieci”. Jak Bóg da za rok znów się spotkamy i będę mogła wam podziękować za tak częste wizyty – in szaa Allah :) 


Moje ulubione żonkile dla was! :) 

Komentarze

Popularne posty