Jesień w Chinatown (차이나 타운의 가을) 🍁🍂⛩🏮🎏🛴








Lubie jesień. To pora roku, która działa na mnie motywująco i wprowadza w wyjątkowy nastrój. Jesienny klimat zadomowił się już w naszym Chinatown. Nie byłam w chińskiej dzielnicy od czasu marcowego lockdown. Jesień ma coś w sobie magicznego. To coś sprawia, że powietrze pachnie inaczej, słońce świeci takim miękkim i przytulnym światłem, a wieczory sprzyjają byciu tu i teraz z kubkiem ciepłej koreańskiej herbaty w ręku :) To właśnie jesienią rozpoczyna się u mnie sezon picia herbaty, bo jak jesień bez herbaty? Nie umiem sobie tego wyobrazić. Podobnie jak jesieni bez spacerów. I nie tylko tych w słoneczne dni, wśród szeleszczących liści, które zawsze z dziećmi rozgarniamy i podrzucamy do góry. 
W Chinatown miałam okazję do przejażdżki elektryczną hulajnogą. Moje wrażenia z pierwszej jazdy były pełne emocji. Ekscytacja ocierała się o strach, bo nie byłam wytrawną znawczynią tego typu pojazdów. Przyspieszenie w hulajnodze jest w prawej rączce, a w obu jest też ręczny hamulec. W specjalnej aplikacji można zastopować przejazd, jeśli chcemy na przykład wejść do sklepu i mieć pewność, że ktoś inny w tym czasie nie wynajmnie "naszej" hulajnogi. Na mapie w aplikacji są zaznaczone na czerwono strefy, gdzie można zablokować pojazd, są to na przykład mosty, parki oraz strefy bardziej oddalone od centrum miasta. 
Lubie jesień też za to, że mogę nosić moje ukochane ciepłe swetry i otulić się wełnianym szalem. I za to, że moja kuchnia wypełnia się aromatem szarlotki z cynamonem, hobakjuk (호박죽) i zapachem herbaty yuja tea (유자차). Jesień lubię też za dynie, pigwy, orzechy, żurawiny, wrzosy, kasztany, kolorowe liście, trench, kalosze, czekoladę, książkę i plecak ze śliwkami. To dla mnie najpiękniejsza pora roku. Wyczekiwana już od połowy sierpnia...































Dzięki możliwości wypożyczenia elektrycznej hulajnogi możemy się poczuć jak na ulicach Seulu :)






Jazda była super! :)












Poszukuję baru karaoke dla rodzin z dziećmi, ale jak na razie nie udalo mi się znaleźć! 














Lunchtime! (점심 시간!)


































Komentarze

  1. Masha’Allah widać, że lubisz te miejsce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. 좋아요, 한국어 할 줄 아세요?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam wieku temu w tym Chinatown i nie bylo tak ladnie jak teraz 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masha Allah wiele się zmieniło przez ostatnie kilka lat 😍

      Usuń
  4. U was od jutra lokalny lockdown w miescie?

    OdpowiedzUsuń
  5. 아주 좋은 사진 😆

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie jesieni i deszczu a teraz jeszcze 👑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam deszcz cały czas więc muszę go lubić! 😂💦☔️

      Usuń
  7. We Wrocławiu też są takie hulajnogi, bardzo fajna rzecz jak trzeba się szybko w czasie korków poruszać po centrum miasta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, może uda mi się kiedyś też na nich pozwiedzać miasto 🤩

      Usuń
  8. Za gruba jestem na taka hulajnoge lol

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień taką słoneczną to ja jeszcze lubię,nie znoszę deszczowej i zimnej:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie ciesze w tym roku, że idzie jesien, bo znowu wzrasta liczba zachorowań na koronę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachorowania są skutkiem zachowań ludzi i braku przestrzegania zasad...🤷‍♀️

      Usuń
  11. Jeśli jesień jest słoneczna to nawet ją lubię;) ale po jesieni jest zima i za to jej nie lubię, więc jest po połowie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się już doczekać sezonu na dynie <3 insha'Allah

    OdpowiedzUsuń
  13. Widac ze ktos sie bardzo napracowal przy tym graffity 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładność szczegółów i kolorów jest w nim niesamowita! 😍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty