Los Ogrodos ☀️🥵🔥⛱🍹








Basen ogrodowy to świetny pomysł na aktywność fizyczną i relaks w upalne, letnie dni. Obecnie temperatury sięgają zenitu, więc każdy z nas zaczyna marzyć o zanurzeniu się przynajmniej na chwilę w zimnej wodzie. Dla mnie taki basen ogrodowy to znakomite rozwiązanie ponieważ nie czuję się zbyt komfortowo, zażywając z dziećmi kąpieli w miejscach publicznych. Zdecydowanie wolę dzieci pluskające się w przydomowym zaciszu własnego ogrodu. Bardzo lubimy odpoczynek we własnym ogrodzie, szczególnie w obecnej sytuacji. Dodatkowo odpoczynek w wodzie w miejscu publicznym graniczy z cudem. Najważniejszą zaletą dmuchanego basenu w ogrodzie jest jednak jego dostępność. Aby skorzystać z basenu ogrodowego nie musimy męczyć się z pakowaniem, a następnie dojazdem. Wystarczy wyjść z domu i od razu możemy cieszyć się relaksem w chłodnej wodzie. A wy lubicie ogrodowe baseny? :) 
















Lech w basenie! :D



Smugi dymu były widoczne na wiele kilometrów w całym mieście po tym, jak wczoraj popołudniu wybuchł pożar w fabryce plastiku


Moje dzieci miały od razu skojarzenie z "Great Fire of London" - alhamdulillah to nie był taki pożar! 


Widok z naszego ogrodu


Apokaliptyczny zachód słońca...


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jak robiłam zdjęcia to jeszcze o tym nie wiedziałam, że mogą być szkodliwe a później zamknęłm drzwi i okna 😉

      Usuń
  2. Moje dzieci też uwielbiają taki basen w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dzieci tylko ja bym lezala w tym basenie lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieci dzis caly dzien w basenie siedzialy taki upal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że dziś już pada! (alhamdulillah) ☔️💦

      Usuń
  5. Nasze córki mają u teściów basen w ogrodzie i też bardzo go lubią :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dla syna mały basenik na balkonie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. My mamy na działce taki duży basen na stelażu - super sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To może ustawić mały basenik na balkonie, jeśli go masz ☺️

      Usuń
  9. Basen fajny ale ten pozar to jakis ogromny subhanaAllah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo spowodował spore zanieczyszczenie powietrza 😞

      Usuń
  10. അവ എത്ര വലുതാണ് 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. സമയം ഭ്രാന്തനെപ്പോലെ ഓടുന്നു...

      Usuń
  11. Jak znalazł taki basen na dzisiejszy upał 🥵

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzis nie odchodze nawet od wiatraka 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chayba zaraz trzeba będzie wyciągać farelkę! 😂

      Usuń
  13. Uwielbiam ☀️🔥 i taki basenik w ogródku 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. മികച്ച കുളം 👏

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty