Snow, Snow, Snow! (눈이 내리고있다) ❄️❄️❄️




Śnieg w tym roku to towar deficytowy. Po prostu nie ma! Zabrałam więc dzieci do centrum miasta, żeby zobaczyły sztuczny śnieg - "lepszy rydz niż nic"! :) Nie ma wątpliwości, że padający śnieg jest jednym z najpiękniejszych zjawisk atmosferycznych i cieszy nasze oczy za każdym razem. Dodatkowo śnieg wywołuje w nas pozytywne emocje. Czy wy również spoglądacie przez okno i obserwujecie padający śnieg? Ja mogłabym patrzeć się tak godzinami. W Korei pierwszy śnieg sprawia, że mieszkańcy są zachwyceni ze względu na jego romantyczne znaczenie. Jest takie koreańskie powiedzenie: "Jeśli spotkasz się podczas pierwszych opadów śniegu z kimś, kogo lubisz, prawdziwa miłość zakwitnie między wami". Dla Koreańczyków śnieg jest romantyczny, uroczy i zabawny. Kiedy pada śnieg w Seulu linie telefoniczne są przeciążone, bo wszyscy w tym czasie chcą się umówić na randkę. Rodziny z dziećmi wspólnie spacerują ciesząc się białym puchem. Uwielbiam Koreańczyków za te małe rzeczy, które sprawiają, że życie jest piękniejsze <3 Chyba wszyscy mamy pozytywne wspomnienia z dzieciństwa związane ze śniegiem. Sanki, bitwę na śnieżki, kulig, czyli dobra zabawa na śniegu. Wspomnienia wracają w moim dorosłym życiu i sprawiają, że czuję się szczęśliwa. Chodzenie po świeżym śniegu mnie relaksuje i odgania złe myśli. Mam nadzieję, że w tym roku spadnie jeszcze śnieg w moim mieście :) 








Tyle radości ze sztucznego śniegu! :)




























Ostatnia w tym roku Christmassy kawusia ze Starbusia :P






















Herbatka imbirowa na wieczór <3


Kupiłam dzieciom puzzle na ferie, ale na razie najwięcej układam ja! :D


Bardzo miły prezent od naszych sąsiadów :)




:)


24 grudnia wybrałam się na ostatnie zakupy :) Nie mogłam sobie odmówić kolejnej porcji uszek z grzybami w barszczyku :D


Pierwsza upolowana rzecz na wyprzedażach! :P


W Christmas Eve moje myśli były z rodziną w Polsce <3


:)


Śnieg w Seulu <3




Grudniowy Seul <3



Wybrane zdjęcia z Seulu pochodzą z Google Image 

Komentarze

  1. W tym roku chyba wszyscy szczegolnie mocno tesknimy za rodzina w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym sztucznym śniegiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W wersji light lekko wytrawny, może być! 😜🍷

      Usuń
  4. 크리스마스 분위기 🎄

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Super! Zazdraszczam pozytywnie 😍❄️❄️❄️

      Usuń
  6. Przez chwilę myślałam, że to prawdziwy śnieg 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantico z tym śniegiem w Korei 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, Koreańczycy są wogóle bardzo romantycznym narodem ❤️

      Usuń
  8. Ciekawy kraj z tej Korei Południowej 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko kulturę i mentalność na ciekawą ale także historię 😊🇰🇷

      Usuń
  9. Fajnych masz sasiadow ze wam prezenty przyniesli na swieta 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnych, zawsze też można na nich liczyć (alhamdulillah) 😊

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bez Babci świąt jako świąt nie obchodzimy. Mimo to miło spędziliśmy wolny czas na lenistwie i oglądaniu Kevin’a 😜

      Usuń
  11. ഇത് യഥാർത്ഥ മഞ്ഞാണോ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty