Lockdown 🥂








Już po raz drugi pandemia koronawirusa wywróciła nasz świat do góry nogami. Co dalej? Każdy z nas zadaje sobie to pytanie. W Anglii mamy drugi krajowy lockdown. Ludzie wydają się być bardziej zmęczeni całą tą sytuacją niż za pierwszym razem. Po raz drugi nasze życie zostało zawieszone do odwołania... Wydaje mi się, że teraz mimo różnych utrudnień mamy jednak większe poczucie humoru niż wiosną :) Okazało się, że potrafimy śmiać się i żartować nawet z samych siebie. Chyba nigdy nie powstało tak wiele memów z domowych salonów jak w czasie tej pandemii :D Nie ma nic lepszego niż śmiech dla zdrowia psychicznego. Jako introwertyk zrozumiałam, że najważniejszy jest mimo wszystko dla mnie kontakt z drugim człowiekiem. Czyli coś, co kiedyś nie było dla mnie takie oczywiste. Pandemia koronawirusa uświadomiła mi również, jak wieloma głupotami żywiłam swoją głowę przez ostatnie lata. Zaczęłam marzyć o zwyczajnym spacerze w parku bez maski i możliwości zobaczenia tego całego piękna wokół nas! 
Najwspanialsze jest jednak to, że ludzkość nigdy nie przestanie marzyć. Wiele osób obecnie ma ogromne trudności zdrowotne i finansowe, ale ciężkie czasy, tworzą wyłącznie silni ludzie. Wiem, że jako ludzie jesteśmy bardzo mocni i nigdy nie zabraknie nam marzeń i wytrwałości do ich spełnienia (in szaa Allah). Świat się zatrzymał po raz drugi, a my razem z nim trzymając w ręku kieliszek dobrego wina :) 




Chardonnay <3

Komentarze

  1. Czy te wino faktycznie jest bez alkoholu i smakuje jak wino? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wersja wina która jest na zdjęciu ma 0% alkoholu i smakuję jak Chardonnay ☺️🥂

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, bo to jest prawdziwe wino z którego został odparowany alkohol 😊🥂

      Usuń
  3. Pierwszy raz takie wino bezalkoholowe widzę 😳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są na rynku dopiero od kilku lat dostępne 😉

      Usuń
  4. Dobrze ze w tym lockdown szkoly otwarte 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam też trudo w tym zamknięciu, dużo sabr potrzeba dla nas wszystkich insha’Allah

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze i korona kiedyś się skończy 🙏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką ogromną nadzieję, że rok 2021 będzie wolny od koronawirusa! 🦠

      Usuń
  7. Wina nigdy nie lubiłam, ale dobrze wiedzieć że są takie bez alkoholu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi smak wina czy kawy, dzięki Bogu jesteśmy różni! 😊

      Usuń
  8. Jak ja dawno nie piłam wina! 🤭

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie bez alkoholu to wino czy ma 0,5 %?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty