Urodziny 🍷








"Dziś są moje urodziny. Żadna to tajemnica, że nie 18. Kończę 37 lat. I wiecie co? Nie wiem jak się z tym czuć. Od kilku godzin jestem starsza i nie czuję różnicy w prównaniu do poprzednich dni. Bardzo lubię moje dojrzewanie, lubię każdy październik, który przynosi mi kolejną zmianę i dodaje lat. Bo najważniejsze, że oprócz dodatkowych lat, paru kilogramów i kurzych łapek dostałam morze spokoju. Dziś już wiem, że dalej nie wiem wszystkiego, ale sobie poradzę. Nie muszę się z losem sprawdzać ani próbować. Wiem doskonale czego nie chcę. Wiem czego mi potrzeba (in szaa Allah). Nie szukam w miejscach, gdzie wiem, że nie dostanę. Nie dobijam się do drzwi, których nie ma sensu otwierać i nie wchodzę oknem. Na dziś coś tam o sobie wiem. Mam nadzieję, że jeszcze się czegoś dowiem :) Czuję, że obrałam dobry kurs i że idę w dobrym kierunku". (1)  
Ja już nic nie muszę. To wolność, która obudziła się we mnie już kilka lat temu. Gdyby ktoś dzisiaj powiedział mi, że da mi moje ciało w wieku 20 lat, ale bez obecnej mądrości, to ja dziękuję i zostaję tu gdzie jestem i jaka jestem. Szkoda, że tak późno w życiu dojrzewamy, ale lepiej późno niż wcale! :)
W każdym z nas musi coś dojrzeć, abyśmy zaczęli żyć według naszych oczekiwań. A nie oczekiwań innych. Ja tak żyłam przez wiele lat, zawsze inni byli na pierwszym miejscu. Jestem bardzo pokorna wobec życia. Doceniając najmniejszy drobiazg, który mam.
"Ilekroć myślę o rzeczach nieprzystojnych, słyszę ulubione słowa mojej mamy: "Judyto, jakże to tak? Tak cię wychowałam?." Dawno już jestem wychowana. Jakieś trzydzieści parę lat minęło od chwili, kiedy ten niemiły proces powinien się zakończyć, ale on trwa. O Matko!" :) (2)




Czego sobie życzę na urodziny? Żeby marzenia i cele, które dziś zapisałam w notatniku stały się rzeczywistością. Z radością spotkam na swojej drodze dobrych ludzi i jak najmniej takich, którzy mają rozwiązanie na każdy problem. Nie chce mi się już nic nikomu na siłę udowadniać. Pewności, że jestem we właściwym miejscu i czasie, tam gdzie chcę być. "Odrobiny przyjemności, bo bez niej życie jest trudne do zniesienia" (3)

Jeszcze mnie stać na niejedno! Wszystko przed mną! Już zawsze będę elegancką kobietą! (4) 

Wpis na blogu powstał z inspiracji książką Katarzyny Grocholi - "Nigdy w życiu!" 

1) Fragment książki Katarzyny Grocholi "Nigdy w życiu!"

2) Fragment książki Katarzyny Grocholi "Nigdy w życiu!"

3) Fragment książki Katarzyny Grocholi "Nigdy w życiu!"

4) Fragment książki Katarzyny Grocholi "Nigdy w życiu!"


Komentarze

  1. Wow gdzie ty takie wino bezalkoholowe znalazlas :-O

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Ladnie to napisalas...

    OdpowiedzUsuń
  3. W dniu Twych urodzin,w dniu pełnym radości, Życzę aby uśmiech na Twej twarzy gościł!
    Niech się spełni rychło każde Twe marzenie, A smutek i cierpienie idą w zapomnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie ładne życzenia Panie Jacku 😊

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A wino faktycznie super, smakuje jak wino! 🤩🍷

      Usuń
  5. Radości w każdej sekundzie, uśmiechu w każdej minucie, pogody w każdej godzinie, szczęścia przez cale życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji urodzin życzę Ci:
    odwagi i sił, by porywać się na cele i zmiany,
    które z pozoru wydają się trudne,
    a później wprost wymarzone,
    realizacji planów, nowych marzeń
    i kolejnych natchnień,
    które tak jak fala pcha statek,
    pchają życie do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 생일 축하해 🥂

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy birthday! I hope all your birthday wishes and dreams come true! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. ജന്മദിനാശംസകൾ! നിങ്ങൾക്കറിയാമോ, നിങ്ങൾക്ക് അത് പഴയതായി തോന്നുന്നില്ല. പക്ഷേ, നിങ്ങൾ ചെറുപ്പമായി കാണപ്പെടുന്നില്ല 🥳🎉🎂

    OdpowiedzUsuń
  10. Radości w każdej sekundzie,
    uśmiechu w każdej minucie,
    pogody w każdej godzinie,
    szczęścia przez cale życie insha’Allah 🥳🎂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Od razu robi się cieplej na sercu ❤️

      Usuń
  11. ജന്മദിനാശംസകൾ 😘🎉🎂

    OdpowiedzUsuń
  12. ജന്മദിനാശംസകൾ 🎂

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy birthday!! I hope your day is filled with lots of love and laughter! May all of your birthday wishes come true 🎉🎉🎉

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak miło czytać takie mądre słowa. Brawo Pola! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym życiu i w życiu przyszłym. Ściskam.🥰😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuś! Jak miło z samego rana! ❤️😘

      Usuń
    2. W urodzinowych emocjach nie napisałam, że te mądre słowa pochodzą z książki Katarzyny Grocholi - „Nigdy w życiu!”. Polecam też film z Danutą Stenką w roli Judyty 😎🎬📽📹

      Usuń
  15. Bardzo lubię książki Katarzyny Grocholi ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty