벚꽃 부분 3







Podczas każdej możliwości wyjścia z domu napawam się widokiem kwitnącej sakury. W mojej okolicy jest wyjątkowo cicho, mniej samochodów, odgłosy bawiących się dzieci docierają tylko z przydomowych ogrodów. Dziś doceniam tę odrobinę wolności, którą pozostawił nam wirus. Spacer raz na kilka dni podczas robienia zakupów traktuję jak coś wyjątkowego, a nie jak coś oczywistego. Pandemia zabrała nam wolność, ale pokazała również jak mało potrzeba nam do szczęścia. Wirus pokazał nam, że tylko razem jesteśmy silniejsi, żywi i ludzcy. Koronawirus zagościł w naszym życiu już na dobre. Chyba już jesteśmy oswojeni z sytuacją, w końcu nauczymy się żyć z wirusem. Musimy jednak wierzyć, że wszystko kiedyś się skończy. Mam teraz czas patrząc na kwitnące wiśnie żeby rozważać nad sobą i swoim życiem, na co przed pojawieniem się koronawirusa zawsze brakowało mi czasu. 
Mam też sporo czasu na zdobywanie wiedzy o Koreańczykach i ich kulturze :) Korea Południowa to kraj pełen niespodzianek dla Europejczyka. Koreańczycy chętnie wręczają sobie prezenty z różnych okazji i jest to ważny element ich kultury. Jak potwierdził mój mąż podczas mieszkania w Seulu nie wypadało iść w gości z pustymi rękoma. W Korei liczba 4 uważana jest za pechową, dlatego większość budynków w Korei nie ma czwartego piętra! :D Jeśli więc chcemy podarować Koreańczykowi prezent to tylko w postaci rzeczy w nieparzystej liczbie. Najszczęśliwszą liczbą w Korei jest siódemka. Mieszkańcy Korei przywiązują wielką wagę do estetyki podarunku (pod tym względem mam coś z Koreanki). Do dekoracji kwiatów warto użyć koloru czerwonego, żółtego lub różowego. Bardzo mi się to poodba, że w Korei bardziej od wartości przedmiotu ceni się jego estetyczny wygląd. 




















































































Forest Park 서울숲 (Seul)


Namsan Park 남산공원 (Seul)


Seul :)


Koreańska ramka na zdjęcie :D 






Popołudnie z dobrą książką :)



Wybrane zdjęcia Seulu pochodzą z Google Image :)

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia i bardzo interesujący wpis na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Cię ten wpis na blogu zainteresował 😘🌸

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, które cieszą oczy w tym trudnym czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To juz szalenstwo z ta sakura lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Masha'Allah chyba powinas mieszkac w Korei, a nie w Uk :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie gdyby była taka możliwość 🤩🇰🇷

      Usuń
  5. Duzo tych drzewek wisni u was <3 W mojej okolicy niestety nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście do sakury w moje okolicy, bo rośnie z 8 drzewek w bliskiej odległości 🤩🌸

      Usuń
  6. W Pakistanie wisnia kwitnie w marcu i tez pieknie wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :-* Jaki tytuł ma ta książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😘🌸 Książka: Jackie Copleton, „ A Dictionary of Mutual Understanding” 🤓👘⛩🇯🇵

      Usuń
  8. Skąd ta śliczna chusta, którą masz na zdjęciu? 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Masha'Allah so beautiful 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Masha Allaah Tabarak Allaah <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ❤️ മഷല്ല വളരെ മനോഹരമാണ്

    OdpowiedzUsuń
  12. 아름다운 벚꽃 🌸👏

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To prawda - mimo wszystko cudną mamy w tym roku wiosnę w Anglii ☀️🌸🌺🌹💐💐

      Usuń
  14. Znasz język koreański?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na studiach uczyłam się 🇨🇳i 🇰🇷, ale to bardzo podstawowe poziomy z tych języków udało mi się zaliczyć 😊

      Usuń
  15. W Londynie jest fajna kawiarnia “Cafe under cherry blossom” ✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! Na pewno sprawdzę tę kawiarnie jak będę mieć okazję być w Londynie 😎👑🇬🇧

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty