Haftowanie




"Haft to sposób zmiany powierzchni tkaniny za pomocą ściegów. Haftowanie to malowanie igłą i nitką na tkaninach"


Bardzo lubię haftować, ale przy 3 dzieci nie bardzo mam na to czas... Jednak czasami udaje mi się ukraść trochę spokojnego czasu (zazwyczaj kiedy przyjeżdża do nas moja mama), a wtedy zaszywam się z igłą w spokojnym kącie. Haftowanie to bardzo uspokajające zajęcie, które pozwala chociaż na chwilę oderwać się od trosk dnia codziennego (alhamdulillah). Nie mam dużych zdolności artystycznych, ale bardzo lubię haft łańcuszkowy i sznureczkowy. Nawet się nie biorę za haftowanie wyszukanych obrazów, ale monogramy bardzo przypadły mi do gustu :) Na dzień dzisiejszy haftuję głównie monogramy na ubraniach syna, ale w planach mam ozdobienie w ten sposób zasłon w salonie (in szaa Allah).  



Tamborki bambusowe 


Muliny 


Igła do haftu z tępą końcówką :)


Haft łańcuszkowy :)


Tańcowała igła z nitką :D


:)


Haft (ścieg) sznureczkowy 


Od razu bluza nabrała wyjątkowego charakteru! (masha Allah) 


W czasie pracy obowiązkowa kawusia w kubku, który przypomina mi Keralę :) 

Komentarze

  1. Zolta litera na czerwonym tle przypomina logo McDonald's 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah! Mój mąż powiedział to samo! 🙈🍟

      Usuń
  2. Ostatnio zrobiłam dzieciom szaliki 🧣🧤od haftowania wole dziergac na drutach 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Masha’Allah podziwiam ze ci sie chce takie rzeczy robic 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak moja mama haftowała moje iniciały na szkolnym fartuszku... Piękne wspomnienia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam cierpliwosci do takich rzeczy, ale wyglada fajnie 😊👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie największy relaks 😍 (alhamdulillah)

      Usuń
  6. Masha Allah ile ty masz talentow? 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pomysłów, a nie talentów 😜 Barak Allahu feeki za dobre słowa ❤️

      Usuń
  7. Ja rowniez zaczelam krzyzykiem haftowac:-)....a teraz brakuje mi czasu...ale ktoregos dnia musze zaczac:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja żona od lat haftuje, jej pasja od lat młodości ☺️

    OdpowiedzUsuń

  9. Monogramy nadają niezwykle osobistego charakteru❤️ Bardzo mi się podobają 😍 rzeczy z wyszytym monogramem to cudowny prezent 🎁

    OdpowiedzUsuń
  10. Robotek recznych nie cierpie! Za to bardzo podoba mi sie kubeczek i zegarek, tak sie kolorystycznie zgraly 😍 gdzie je kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwie rzeczy kupiłam w John Lewis na wyprzedaży 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty