Żegnaj roku 2016!





Jako muzułmanka nie świętuję końca roku ani sylwestra. Myśle, że nawet bez kontekstu religijnego bym tego nie robiła ;) Dlaczego muzułmanie nie obchodzą „New Year” możecie przeczytać Tu. Podobnie jak poprzedniego roku nie obędzie się jednak bez refleksji nad przemijającym czasem. Mimo niespokojnych wydarzeń na Bliskim Wschodzie, agresywnych ataków na imigrantów i Brexitu rok zaliczam do udanych (alhamdulillah). Allah (SWT) podarował mi wiele cennych doświadczeń. 

Miałam okazję uczestniczyć w tym jak zmieniają się i dorastają moje dzieci. Dużo się wspólnie nauczyliśmy mimo, że nie raz był smutek i łzy. Allah (SWT) był jednak dla mnie bardzo łaskawy. W roku 2016 więcej się śmiałam niż miałam powodów do smutków. Mimo ogromnego zmęczenia w opiece nad 3 dzieci, znalazłam czas żeby dla was pisać bloga. Czyli matka Polka potrafi!

Siedząc sobie dziś w domowym zaciszu z kubkiem gorącej czekolady wspomnę ile to dobrych rzeczy spotkało mnie w tym roku. Czy jest coś co mogę zrobić, by następny rok był bardziej owocny dla mojego imanu i rodziny? Z pewnością będzie co robić! (in szaa Allah). Nie ważne co nas spotyka, za wszystko ogromnę Allahamdulillah, Bóg nie nakłada na nasze serca więcej niż mogą one znieść...

Patrząc na mój wpis z poprzedniego roku mogę z dumą stwierdzić, że wiekszość rzeczy udało się zrealizować (zobaczcie Tu). Mam nadzieję, że w nowym 2017 roku nadal uda mi się zdobywać wiedzę o islamie, uczyć dzieci świata, które je otacza oraz wrócic do pracy w szkole. In szaa Allah z Bożą pomocą wszystko się uda! :) 

Komentarze

  1. Siostro ty jestes nauczycielka? MashAllah :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As salam aleikum wa rahmatullahi wa barakatuh. Tak, jestem z zawodu nauczycielka historii :)

      Usuń
  2. Alhamdullah w roku 2016 urodzilo nam sie nasze piate dzieko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Allahumma bareek laha! Wow 5 dziecko! Jestem pełna pozytywnego podziwu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty