Zaszczepiona! 😷💉🦠








Dlaczego się zaszczepiłam? Chyba jeden z najważniejszych powodów, to chęć powrotu do normalnego życia. Jak każdy z was mam za sobą ponad rok doświadczenia z funkcjonowaniem w czasach pandemii. Życia w maseczkach, w świecie bez podróży, bez możliwości wypicia kawy w restauracji, bez ciągłości w szkolnej nauce, bez muzeów, galerii sztuki czy kin. W opustoszałych miastach, z ulicami niczym z miast duchów. Lista utrudnień jakie pandemia koronawirusa wniosła do naszego codziennego życia jest dłuższa, a ja mam serdecznie dość każdej z nich. W takiej sytuacji szczepionka to jedyne wyjście żeby wrócić do normalności, czyli tego, czego wcześniej nie docenialiśmy. 
Szczepiąc się na koronawirusa nie robimy tego tylko dla siebie. Chronimy przy tym naszych najbliższych, członków rodziny, przyjaciół i znajomych - a nawet przypadkowych przechodniów na drodze do pracy, których możemy nieświadomie zakazić. Szczepiąc się przerwiemy łańcuch zakażeń i zapanujemy nad pandemią (in szaa Allah). 
Czy bałam się szczepienia? Jasne, że tak, ale boję się też innych rzeczy. Boje się zastrzyków czy pobierania krwi, ale robię badania regularnie. Boję się dentysty, ale jednak do niego chodzę. Mam świadomość ryzyka, ale to robię. Szczepionki też się obawiałam, ale uznałam, że to teraz jedyne i najlepsze wyjście. Mam też ogromną wiarę w naukę. Moja mama wychowała mnie w szacunku do autorytetów, więc wierze specjalistom i lekarzom, którzy są za szczepieniami. Nie wierze też, że jakikolwiek rząd na świecie świadomie chciał wytruć swój naród. Dlatego się zaszczepiłam :) 





W oczekiwaniu na szczepienie :) 


Nareszcie! Zaszczepiona przeciw Covid -19 :) Wierzę, że postęp medycyny pozwoli nam wrócić do normalności (in  szaa Allah)


:) 

Komentarze

  1. Jak się czujesz po szczepionce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam się w sumie bardzo dobrze - tylko jeden dzień miałam niewysoką temperaturę i bolała mnie ręka. Terez czekam na drugą dawkę in szaa Allah 😊💪🏻

      Usuń
  2. W Polsce to nawet jak chcesz sie zaszczepic to masz male szanse :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ta szczepionka jest niepewna wiec sie nie zaszczepie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzies ty zniknela na tak dlugo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy dużo mam na głowie, ale obiecuję poprawę i więcej wpisów na blogu ☺️ Szczególnie, że już zaraz ramadan! 😁

      Usuń
  5. Kto ci w takiej sytuacji zdjecie robil :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. My z żoną też zaszczepieni i obyło się bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bałaś się tego szczepienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to była najlepsza decyzja, jaką podjełam 😊💪🏻

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W sumie dobrze, jeden dzień miałam lekkie objawy poszczepienne 😉💉

      Usuń
  9. Jestem na nie bo dla mnie ta szczepionka jest mało przebadana i skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie GP namawia na te szczepionke ale mam obawy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi podjąć własną decyzję biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw 😊

      Usuń
  11. വാക്സിനേഷനുശേഷം നിങ്ങൾക്ക് എന്തു തോന്നുന്നു?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ഞാൻ വളരെ നല്ല തോന്നുന്നു 😊💉💪🏻

      Usuń
  12. നിങ്ങൾക്ക് ഇപ്പോൾ എങ്ങനെയുണ്ട്

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty