Jesteśmy znów w cudownej wsi Polperro

                                                                                                                                                                           



W tym roku również kilka wakacyjnych dni spędzimy we wsi Polperro w Kornwalii, która urzekła nas rok temu. Nigdzie nie zjadłam tak dobrych małży i sardynek :) Podobnie jak w Indiach w Polperro ma się wrażenie, że cofnęliśmy się do XIX wieku... Aparat (tak samo jak rok temu) zostawiłam w domu. Taki odpoczynek psychiczny od bloga i internetu jest bardzo potrzebny. To właśnie tutaj zdajemy sobię sprawę, że nie zawsze warto być online...
W planach mamy słodkie lenistwo, brak gotowania, sprzątania i tego wszystkiego z czego słynnie codzienność :P Idziemy nacieszyć oczy przyrodą i widokiem rybackich kutrów... Do zobaczenia na blogu we wrześniu! (in szaa Allah) 










Komentarze

  1. Udanych wakacji, piekne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Fakt miejsce piękne 🌊☀️🇬🇧

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! (in szaa Allah) ☀️🌊🇬🇧⛵️

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak na szare deszczowe dni! 😜☀️🌊🇬🇧⛵️

      Usuń
  4. ദൈവം നടക്കുന്നു

    OdpowiedzUsuń
  5. Cornwall ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Masha’Allah jak tam pieknie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo piękne miejsce! 💙☀️🌊🇬🇧⛵️

      Usuń
  7. Kornwalia to najpiękniejsza część Wysp Brytyjskich – to prawda! byłam tam już dwa razy i za każdym razem odkrywałam Kornwalię na nowo i na nowo zachwycałam się przepięknymi widokami, polecam ja wszystkim moim znajomym, można się zakochać od pierwszego razu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zakochałam się w Kornwalii od pierwszego wyjazdu 😍💙☀️🌊🇬🇧⛵️

      Usuń
  8. Zakochalam sie w klifach Kornwalii 🥰

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty